Sevgiliye etkileyici resimli mesaj

  • Geldim,gitmelere bekle diyerek. Attım valize birkaç kırgınlık, Bir iki vefasızlık. Bir kaç acı söz, Benim hatırladıklarım. Bir kaç iyi söz, Senin unuttukların. Geride kalan ne varsa; Boğazın sularına serdim. Geldim,korkma aç kapıyı, Sende kalmaya değil; beni almaya geldim.
  • Kadınlar çiçekleri çok mu sever ! Hayır. Kadınlar çiçekleri değil, çiçek alacak duyguya sahip erkekleri çok sever.
  • Aşk hamal olmak değildir. Hemhal olmaktır. Hamal olan bedeniyle; hemhal olan, yüreğiyle taşır.

Aşk Mesajları

  • Sevmedi gitti. Nasıl bir ruh hali bilmiyorum ama hal değildi ruhumun hali. Bir daha iki sevgili olmamak üzere vedalaşıyorduk ki ben ''her şey için teşekkür ederim'' dedim. O da bana "eksik olma" dedi ve gitti. Tam oldum şimdi, o yok ama eksik değilim. Ben ona hep geldim o gitti. Uzun uzun anlatacak değilim, kısacası sevmedi beni gitti. (cemal Süreya)
  • Belki hep imkansızı istemişimdir. Gündüzleri ayı, geceleri güneşi, hep yanımda seni... Mehmet Aknar
  • Beni ne kadar seviyorsun diye sorma. ''Dünyalar kadar'' desem değil. Ben seni bir damla su kadar seviyorum. Muhtaç olduğunda anlarsın.
  • size bir tavsiye. Sevdiğiniz insanlara dört elle sarılın, onları hatalarıyla sevin, şişmansa; şişmanlığını, zayıfsa ; zayıflığını, hastaysa; hastalığını sevin. Eğer sizi, gerçekten seviyorsa, gözünüzü kapatın, güzelliği falan boş verin ve yalnızca sevin. Çünkü seven insan bir insanın karşısına çok az çıkar. Unutmayın...
  • Nasılsın sabah uykum? Bu sabah telefonun alarmından tam 7 dakika önce uyandım. Alarmdan önce uyanmış olmanın verdiği mutluluk tarif edilemez. Aslında uykumu almadım ama mutluydum. Sabah uykusu kadar sevebileceği biri lazım insana. Sen gibi senin gibi birazda sana benzeyen. Ve en önemlisi bir gün nasılsın sabah uykum? Diye mesaj attığımda oha bu adam beni çok seviyor diye düşünebilecek kadar zeki. Farklı bakış açıları olmayan bir insanla geçmez zaten bu hayat. Bu sabah da sevdik çok şükür.

Etkili Aşk sözleri

  • Bizler hiç bir zaman, birinin en sevdiği, uğruna her şeyden vazgeçtiği, her şeyi feda ettiği o muazzam kişi olamayacağız.
  • Geceleri en çok çocukluğumu özlerim. Bir de seni. Sen, çocukluğum kadar özelsin, meybuz kadar güzel. Ve akşam ezanı kadar tedirgin.
  • Acılarıma mutluluk misali, örtüldüğünde anladım. Yar dediğin; teninde yanıp, teninde sönen değilmiş. Tenime dokunmadan, yüreğime dokunduğunda anladım. Bende senin adın dost, bende senin adın can, bende senin adın aşk. Yüreğinden gayrısı haramdır adını yüreğime yazdım.
  • Özlüyorum... dokunamadığım yüzünü tutamadığım ellerini özlüyorum. Her gün daha fazla istiyorum seni yanımda, duygularımda dolaş istiyorum. Anlatamıyorum çoğu zaman susuyorum. Uzaklık canımı yakıyor korkuyorum. Gerçekmiyiz diye soruyorum kendime? Eğer rüyaysa uyanmak istemiyorum sevgili...

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
MesajlarımVar Günaydın Mesajları © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top